Gambar Roti Jala

Saya masih teringat ketika hari pertama berpuasa di sini pada tahun 2011 yang lalu. Oklah berbalik pd resepi ni aku amek dr dapur en mat gebu laaku ada juga intai2 dari dapur lainresepi lebih kurang samayang berbeza kadang2 cuma bahan yang digunakan cam susu tu ganti ngan santan kerapapun mmg puas hatioklah nanti aku letak link yeklu xsabar nk tgk gak ley ke blog beliaupasti yg dicari ada di sanakt bawah ni aku letak resepi yg aku guna cuma aku tukar.

Roti Jala And Curry Chicken Picture Of Ali Muthu Ah Hock Kuala

Roti Jala Mould Waroeng Nl Your Indonesian Webshop Waroeng Nl

Roti Jala With Chicken Curry Picture Of Nyonya Colors Kuala

Siap beli roti lagitetiba amat kata mak tak puasa ke beli roti erkkkkkkkkkkkk.

Gambar roti jala. Tutup yang pertama. Bila encik suami kata nak makan capati buatan sendiri. Sudi sudikanlah tinggalkan komen disini kay.

Roti capati chapati lembut sedap teringat masa mula kahwin dulu. Sebab ada baki sambal tumis jadi makan dengan sambal tumis lah. Tuangkan adunan yang telah dikisar ke dalam pemanggang.

Kebiasaan roti jala kita makan dengan kari kuah gulai atau sambal tumis yang ni ikut pilihan masing2. Berbalik pada resipi kali ini biskut chocolate chip famous amos ct ambil dari blog nadz cute oven. Hrini aku masak kari ayam atas permintaan anak dara aku tu.

Terima kasih kerana berkunjung di buat wanita blog perkongsian cerita resepi review. Semua bahan2 ini dikisarblender 4 cawan tepung santan 1 cawan tepung gandum 1 cawan gula 1 biji telur sedikit garam roti 10 keping tidak dikisar. Teringin nak makan roti jala sangat sangat lalu saya pun.

Lenan halus dengan gambar kerubium dijahit dari kain ungu tua biru ungu muda ungu dan kirmizi dan mungkin pula dengan benang emas. Tabernakel ditutup dengan empat jenis penutup berturut turut. Time tu kami dok rumah sewa dapur kecil ajer.

Memang sedap sangat sangat tak tipu punya sampai aroma biskut ni masa ct bakar mahu menusuk ke lubang hidung jiran jiran berdekatan. Saya pasti ramai food blogger di luar sana yang inginkan gambar yang diambil nampak lebih terang jelas cantik dan nampak menyelerakan. Pada mat dengan semua pun boleh.

Ramai yang beranggapan dengan mengambil gambar menggunakan kamera kompak biasa ataupun dengan menggunakan telefon. Hari ini adalah hari pertama berpuasa bagi umat islam di negara jerman ini.

Roti Jala Also Known Roti Kirai Stock Photo Edit Now 1213046608

Roti Jala Seri Iskandar Facebook

Aneka Roti Jala Makanan Resipi Explorasa Forum Cari Infonet


Belum ada Komentar untuk "Gambar Roti Jala"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel