Gambar Roti Gardenia

So cara paling mudah zaman ini ialah menggunakan breadmaker. Sebenarnya saya nie bukan pandai sangat bab bab penulisan niezaman skolah dulu selalu lupa bawak bukukena berdiri atas kerusirasa malas sangat membelenggu dan xtau nak stat cite dari mana.

Mkoj My Kind Of Joint Canacona Goa 86cnu7 Ratings Reviews

Masturadin Com

Gardenia Bakeries Kl Sdn Bhd

Disini saya berkongsi satu resepi yang saya pelajari semasa bekerja di hotel pastry kitchen iaitu resepi bread butter pudding.

Gambar roti gardenia. Pilih yang tiada tambahan gula untuk menjaga kalori anda. Assalammualaikum dan selamat berpuasa. Ibu kepada 4 orang hero hero menulis melalui pengalaman dan perkongsihan untuk rujukan dan manfaat bersama.

Assalam dan selamat sejahtera semua hampir 2 minggu sue tak update blog sibuk dengan urusan di sekolah dan keadaan kesihatan yang kurang memuaskanmasak tapi tak sempat upload gambar. Kemudian tumis dengan bahan2 lain spt arahan resepi. Kek coklat yang moist lembab lembab dengan manis manis pudding caramel.

Bukan senang nak buat roti sebenarnya kalau kita bukan pakar. Bulan puasa yang lalu adalah kali pertama saya buat puding roti sis kastard. Ada pelbagai jenis bijiran di pasaran seperti nestle cornflake quaker oat rolled oat dan selalunya memang tasteless kegemaran saya adalah muesli yang mempunyai campuran kekacang seperti gambar ini.

Kjee beli breadmaker jenis noxxa by amway. Dibina untuk catatan pengalaman dan perkongsian hobi terutama melibatkan aktiviti memancing ikan air tawarterima kasih kepada rakan rakan yang memberi pandangan melayari dan menghubung link dengan laman atau blog rakan rakan yang lain. Untuk pes bawang aku cuma goreng bawang besarbawang putih dalam setengah cawan sehingga jd bawang goreng then blend.

Rajin atau malas je nak buat ni. Dah siap senang je kan. Tak lupa kepada semua bapa2 saya ucapkan happy fathers day.

Fitness Coach Ini Kongsi Tips Shopping Stok Makanan Sihat Khas

Gambar Hidup Perjuangan Sijil Halal Roti Gardenia Sabah Ditarik

Gardenia Roti Semenanjung Hahaha Cik Azizah


Belum ada Komentar untuk "Gambar Roti Gardenia"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel